5 dôvodov, prečo stále využívať letáky na reklamu + 1 špeciálny TIP
Letákom stále neodzvonilo a stále fungujú ako dobrá forma reklamy, ktorá má hneď niekoľko výhod. 5 konkrétnych argumentov, prečo povedať letákom ÁNO, nájdete práve v tomto blogu.
- Zacielenie – letáky sa dajú krásne nasmerovať na miesto a osoby, ktoré sú vašou cieľovou skupinou. Ak otvárate nový bar, obchod alebo salón, informujte o tom tých, ktorí sa bežne zdržiavajú v jeho blízkosti.
- Oslovenie – okrem toho, že odovzdáte informácie a kontakt, môžete sa s ľuďmi dať do reči a nadviazať tak bližší vzťah ako prostredníctvom online bannera.
- Kupón – ľudia majú radi zľavy a ak je súčasťou letáka aj zľavový kupón alebo voucher, zvýši sa šanca, že ich nevyhodia. Je to niečo ako 2 v 1.
- Prínosné informácie – ďalším multifunkčným príkladom letákov sú pozvánky na rôzne festivaly a slávnosti, ktoré môžu okrem dátumu akcie a miesta konania obsahovať aj program, mapu areálu a priestor na reklamu sponzorov. Prečo takto nezabiť viac múch jednou ranou?
- Offline reklama – mnoho ľudí nepoužíva internet, ale to neznamená, že nemôžu byť vašimi klientmi alebo zákazníkmi. Neprichádzajte o potenciálnych zákazníkov len preto, že online reklama je rýchla, jednoduchá a má široký dosah. Takto ju môžete doplniť offline a ešte viac rozšíriť jej záber.
ŠPECIÁLNY TIP – personalizujte a zaujmite
Čím konkrétnejšie oslovíte potencionálneho klienta a ponúknete mu službu na mieru, tým väčšiu šanci máte na úspech. Nebojte sa byť dostatočne kreatívny a vymyslite zábavný leták, ktorý zaujme a nezmizne hneď v koši. V rámci našich individuálnych zákaziek vám vytvoríme na mieru, čokoľvek si budete želať, vrátane konkrétneho oslovenia jednotlivých osôb. Cena tejto služby sa takmer nelíši od bežnej tlače podobnej tlačoviny a zároveň je omnoho efektívnejšia.
A ako môže taký leták/list vyzerať? Napríklad tak, že zákazníkovi priamo ukážete, čo môže získať. Ako napríklad tento rozkladací leták, ktorý ponúka pomoc s obstaraním a financovaním nového vozidla vrátane konkrétneho oslovenia toho, komu je zaslaný.