Často kladené otázky

Nemáte istotu pri procese nákupu alebo príprave podkladov? Určite nie ste sami. Preto sme pripravili súpis najčastejších otázok našich zákazníkov. Ak ste nenašli riešenie svojho problému, obráťte sa na našich odborníkov na adrese.

Proces nákupu

  • Prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
  • Vyberte si produkt.
  • Zvoľte si špecifikáciu produktu a balenie.
  • Zvoľte počet kusov a cena produktu sa zobrazí okamžite.
  • Pridajte produkt do košíka.
  • Ak máte voucher, uplatnite ho v košíku.
  • Pokračujte v ďalšom objednávaní alebo prejdite k dokončeniu objednávky.

  • Vyberte si spôsob dopravy.
  • Vyberte alebo pridajte dodaciu adresu, ak sa líši od predvolenej.
  • Vyberte spôsob platby.
  • Vyberte alebo pridajte fakturačnú adresu, ak sa líši od predvolenej
  • Môžete takisto zmeniť názov zásielky a názov produktu. Pri objednávaní rovnakých kusov toho istého produktu odporúčame zmeniť ich názov. Uľahčí vám to orientáciu v objednávke aj pri priraďovaní tlačových dát.
  • Môžete napísať poznámku k objednávke.
  • Potvrďte Súhlas s obchodnými podmienkami.
  • Dokončite objednávku, obratom dostanete e-mailové potvrdenie objednávky.
  • V prípade platby kartou alebo formou PayPal budete automaticky presmerovaný na platobnú bránu. Po zaplatení sa vrátite späť do e-shopu.
  • Ak nemôžete vykonať platbu, môžete tak urobiť neskôr z vášho účtu. Kliknutím na detail objednávky vám systém zobrazí odkaz na zaplatenie objednávky.

  • Pretiahnite tlačové dáta do vyznačeného poľa alebo kliknite na odkaz.
  • Ak sa vám nepodarilo nahrať tlačové dáta, môžete tak urobiť neskôr z vášho účtu. Rozkliknite detail objednávky a systém vám ukáže miesto, kam máte nahrať tlačové dáta.
  • Po nahratí tlačových dát nezabudnite odoslať objednávku do výroby stlačením tlačidla „Odoslať do výroby“. Ak tento krok nevykonáte, výroba vašej objednávky sa nezačne.
  • Výroba sa začne po prijatí online platby a nahratí tlačových dát.
  • Faktúru vám zašleme do 5 pracovných dní od expedície.

Produkty

Všetky objednávky sú monitorované počas celého výrobného a logistického procesu. Monitorujeme nielen výrobný proces objednávky, ale aj jej spätnú identifikovateľnosť. Objednávku môže preto vytvoriť len registrovaný používateľ.

Registrovaný používateľ získa celkový prehľad o objednávkach, vystavených faktúrach a dodacích listoch. Môže pridávať rôzne fakturačné a doručovacie adresy, prípadne prizvať na spoluprácu aj svojich kolegov z firmy, ktorí budú mať spoločný klientsky účet.

Ceny produktov sa zobrazia po zadaní špecifikácie produktu, ihneď online v kalkulačke e-shopu. V ponuke nájdete najobľúbenejšiu konfigurácie vybrané na základe našich dlhoročných skúseností. Kalkuláciu ceny produktov, ktoré nie sú v ponuke, vám zašleme na individuálny dopyt.

Áno. V jednej objednávke si môžete objednať niekoľko rôznych produktov. Produkty vložíte do košíka a odošlete ich spolu ako jednu súhrnnú objednávku. Budú sa vám počítať jedny náklady na dopravu podľa celkovej hmotnosti tovaru.

Áno. V kalkulačke e-shopu môžete porovnať niekoľko rôznych množstiev rovnakého produktu.

Áno, kontaktujte tím zákazníckej podpory. Pripravíme vám individuálnu ponuku.

Pozrite sa do ponuky konfigurátora pri danom produkte, či je tam uvedená požadovaná gramáž. Ak si z ponúkaných možností nevyberiete, kontaktujte tím zákazníckej podpory. Pripravíme vám individuálnu ponuku.

Kontaktujte tím zákazníckej podpory. Pripravíme vám individuálnu ponuku.

Niektoré produkty ponúkame v individuálnych formátoch. Limity vlastného formátu sú uvedené v popise detailu produktu. Zadajte do konfigurátora vlastný formát a okamžite sa dozviete, či je možné požadovaný formát zadať alebo nie. Ak konfigurátor neakceptuje váš vlastný formát, obráťte sa na tím zákazníckej podpory. Pripravíme vám individuálnu ponuku.

Áno, certifikovaný nátlačok vám zabezpečíme. Kontaktujte tím zákazníckej podpory, ktorý s vami dohodne termín a cenu.

Ak ste nenašli v ponuke nášho e-shopu produkt, množstvo, gramáž alebo požadovanú povrchovú úpravu, kontaktujte zákaznícku podporu. Pripravíme vám ponuku podľa vašich individuálnych požiadaviek.

Ak pri produkte nenájdete požadovaný formát, obráťte sa na zákaznícku podporu a my vám pripravíme individuálnu ponuku.

Áno. Kontaktujte našu zákaznícku podporu. Vzorkovník obsahuje 
vzorovú tlač na papiere v rôznych gramážach, pre natierané alebo nenatierané papiere, tlač na štruktúrované papiere.

Áno, vzorové dokumenty v príslušných grafických programoch nájdete na stránkach produktu. Môžete si ich stiahnuť kliknutím na ne. Obsahujú informácie o spadoch, bezpečnej zóne, odporúčaných ICC profiloch a postupe exportu tlačových dát do formátu pdf. Dokumenty obsahujú takisto pomocnú navigačnú vrstvu (help layer), ktorú si môžete skryť v nastavení vrstiev. Formát je možné zmeniť v nastavení dokumentu.

Objednávka

O individuálnu ponuku môžete požiadať vyplnením formulára alebo kontaktovať priamo tím zákazníckej podpory. Telefonicky +421 277 270 124, e-mailom: support@point4me.com alebo on-line chatom. V pracovných dňoch od 8.00 do 16.30 hod.

Prihláste sa do klientského účtu, v záložke (paneli) „Objednávky“ nájdete list všetkých objednávok a ich aktuálne statusy alebo kontaktujte tým zákaznickej podpory.

Tlačové dáta nahrávate v 3. kroku objednávkového procesu, pozri proces objednávania produktu. Dáta môžete nahrať aj neskôr. Prihláste sa do klientského účtu, v detaile objednávky môžete vložiť tlačové dáta a poslať objednávku do výroby.

Vašu objednávku zadáte do výroby v kroku č. 3 objednávkového procesu, pozri proces objednávania produktu. Po zaplatení objednávky (pri platbe kartou online alebo Paypal) a nahratí tlačových dát odošlete objednávku do výroby stlačením zeleného tlačidla: „Odoslať do výroby.“

Záleží na tom, či ste už objednávku odoslali do výroby alebo nie. Čo najskôr, prosím, kontaktujte tím supportu. Pripravte si číslo objednávky. Spoločne zistíme situáciu a určíme ďalší postup.

Áno. Ak objednávka nebola zadaná do výroby, stále ju možno zmeniť. Vo vašom klientskom účte môžete zmeniť tlačové údaje. Môžete tiež stornovať celú objednávku. Ak máte iné požiadavky na zmeny, kontaktujte tím zákazníckej podpory. Postup stornovania objednávky zistíte tu.

Áno, je to možné, ale závisí to od stavu výroby zákazky. Čo najskôr, prosím, kontaktujte tím zákazníckej podpory. Uvidíme, či je ešte možné zastaviť výrobu. Ak sa výroba stornuje počas jej priebehu, sú s tým spojené poplatky za už vykonané práce. Pozri podmienky stornovania objednávky po zadaní do výroby.

Fakturace

Áno, je to možné. Túto službu vám radi nastavíme po uskutočnení minimálne 3 objednávok.

Faktúru vám pošleme e-mailom najneskôr do 5 pracovných dní.

Faktúru si môžete stiahnuť z vášho klientského účtu zo záložky (panela) „Faktúry.“

Dodací list si môžete stiahnuť z vášho klientského účtu zo záložky (panela) „Dodacie listy.“

Ak ste už objednávku odoslali nedá sa to už realizovať. Fakturačná adresa je už zadaná v systéme. Ak ste objednávku ešte neodoslali môžete objednávku stornovať, pozri postup tu alebo kontaktovať tím supportu. Pri zadávaní objednávky si môžete fakturačnú adresu zvoliť z uložených alebo pridať novú.

Áno, môže.

Váš účet môže disponovať viacerými fakturačnými adresami, stačí si ich vytvoriť v účte a potom už len v objednávke vybrať požadovanú fakturačnú adresu.

Nie. Toto už nie je možné.

Platba

Ak ste sa rozhodli zaplatiť online platobnou kartou alebo formou PayPal, skontrolujte si číslo karty, dátum platnosti a autorizáciu služby. Medzi najčastejšie dôvody zamietnutia platby patrí nedostatok prostriedkov na účte, zablokovaná internetová platba alebo prekročený týždenný/mesačný limit. Všetky tieto informácie si môžete overiť v internetovom bankovníctve. Následne vo svojom klientskom účte na point4me v detaile objednávky opakujte platbu zákazky znova. Ak ste si zvolili platbu v hotovosti alebo na dobierku a systém vám hlási chybu, obráťte sa na tím podpory (support).

 

Máte možnosť zaplatiť za objednaný tovar platbou na dobierku, platobným systémom PayPal, platobnými kartami MasterCard a Visa alebo v hotovosti pri osobnom odbere. Viac o možnostiach platby sa dozviete tu.

Zľavový kód zadáte do kolonky v nákupnom košíku a overíte ho kliknutím na tlačidlo „OVERIŤ“. Ak sa vyskytnú nezrovnalosti, kontaktujte tím zákaznickej podpory ešte pred dokončením objednávky. Zľavu nie je možné uplatniť dodatočne po dokončení objednávky.

Skontrolujte, či ste zadali správne číslo. V prípade pretrvávajúceho problému kontaktujte tím zákaznickej podpory.

Overte, prosím, či ste platca DPH alebo či ste zadali správne číslo/formát. Ak nie ste platcom DPH, nemusíte zadávať IČ DPH. Ak ste platcom, ale systém neakceptuje zadané číslo, kontaktujte tím zákazníckej podpory.

Termín dodání a doprava

Expedícia tovaru znamená odovzdanie vyrobenej zákazky vo výrobnom závode dopravcovi.

Expedícia znamená odovzdanie vyrobenej zákazky vo výrobnom závode dopravcovi. Doručenie tovaru je dodanie zákazky v určitý deň, na určené miesto. Doručenie tovaru na Slovensko trvá zvyčajne do dvoch pracovných dní od expedície. Závisí to od podmienok zvolenej dopravy.

Termín expedície sa zobrazuje priamo v objednávke, po jej dokončení. Termíny expedície vidíte takisto v prehľade vašich zákaziek vo vašom klientskom účte.

Využívame služieb spoločnosti DPD. Viac sa o ponúkanom type prepravy dozviete tu.

Prepravná spoločnosť sa pokusí vás kontaktovať a dohodnúť náhradný termín doručenia. 

Termín expedície zákazky z výroby je uvedený na objednávke. Po odovzdaní tovaru dopravcovi je tovar na Slovensko zvyčajne doručený do dvoch pracovných dní. Závisí to od podmienok zvoleného dopravcu.

Viac o cenách prepravnej spoločnosti sa dozviete tu. Cena sa vypočíta na základe hmotnosti zásielky.

Prihláste sa do svojho klientskeho účtu, tu a zistite, či už bola zákazka zadaná do výroby. Ak sme už vašu objednávku odovzdali dopravcovi, dostanete od nás e-mail o odoslaní objednávky.

Ak tovar ešte nebol expedovaný, tak môžete. V takomto prípade kontaktujte, prosím, linku zákazníckej podpory. Ak už bola objednávka odovzdaná dopravcovi, nie je možné zmeniť dodaciu adresu.

Áno, dodaciu adresu zadávate v objednávke a môže sa odlišovať od fakturačnej.

Dropshipping je služba zasielania zásielky v neoznačenom balení priamo na adresu vašeho klienta. Služba dropshippingu je k dispozícii len overeným zákazníkom, ktorí majú povolené platby na faktúru alebo sa rozhodnú zaplatiť vopred platobnou kartou alebo prostredníctvom služby PayPal. Objednávku nie je možné uhradiť na dobierku! Ak ste overený zákazník a máte aktivovanú službu dropshipping, v košíku v sekcii doprava zvolíte dopravu a aktivujete dropshipping zadarmo.

Dropshipping ponúkame len overeným zákazníkom, ktorí si nastavili platbu na faktúru alebo sa rozhodli zaplatiť vopred platobnou kartou alebo prostredníctvom PayPal. Overeným zákazníkom sa stanete po realizovaní tretej zákazky. Potom môžete požiadať o aktiváciu služby dropshipping. Dropshipping môžu využívať aj zákazníci, ktorí sa rozhodnú platiť vopred kartou. V tomto prípade kontaktujte, prosím, tím zákazníckej podpory, ktorý vám dropshipping pri zakázke nastaví.

Dropshipping môžu využívať aj zákazníci, ktorí sa rozhodnú platiť vopred kartou. V tomto prípade kontaktujte, prosím, tím zákazníckej podpory, ktorý vám dropshipping pri zakázke nastaví.

Áno. Doručovacia adresa (teda adresa k vášmu klientovi) môže byť iná ako fakturačná. Ak chcete, aby bol tovar odoslaný zákazníkovi bez označenia alebo s vašou identitou, môžete využiť službu dropshippingu – odoslania tovaru v neoznačenej zásielke. Viac informácií o tejto službe si môžete prečítať tu.

Pripravte si číslo objednávky a kontaktujte tím zákazníckej podpory.

Jednotlivé zákazky budú odoslané podľa svojho dátumu expedície. Spoločné odoslanie zákaziek si môžete zaistiť tak, že si všetky produkty objednáte v jednej objednávke.

Storno a reklamace

Stornovanie pred odoslaním do výroby. Ak ste objednávku ešte neodoslali do výroby, môžete ju stornovať sami vo svojom klientskom účte v sekcii objednávky. Toto zrušenie je bezplatné.

Zrušenie po odoslaní do výroby. Ak ste už odoslali objednávku do výroby, nemôžete ju už sami stornovať, kontaktujte, prosím, tím zákazníckej podpory. Záleží od toho, v akom stave výroby sa objednávka v daný moment nachádza. Podľa toho bude určený stornovací poplatok.

V prípade stornovania objednávky po odoslaní do výroby a začatí výroby.

V prípade stornovania objednávky pred odoslaním do výroby alebo pred začatím výroby.

Prihláste sa, vo svojom účte v záložke „Objednávky“ nájdete prehľad vašich objednávok. Kliknite na odkaz „Detaily". Tu sa vám zobrazí „detail objednávky". V stave objednávky nájdete odkaz na storno objednávky, stačí na neho kliknúť a potvrdením storna bude objednávka stornovaná.

V prípade platby kreditnou kartou alebo cez PayPal pošleme peniaze späť na účet, z ktorého bola objednávka zaplatená.

Pripravte si číslo objednávky a kontaktujte tím zákazníckej podpory. Odporúčame kontaktovať podporu e-mailom support@point4me.com.

Pripravte si číslo objednávky, popis reklamácie alebo reklamovanej časti, fotografiu reklamovaného produktu alebo okolnosti reklamácie. Všetky tieto informácie sú nevyhnutné na vybavenie reklamácie. V ideálnom prípade ich pošlite e-mailom na adresu zákazníckej podpory support@point4me.com. Tým supportu si tieto materiály pozrie, vyhľadá objednávku, zistí informácie z výroby a bude vás kontaktovať.

Preskúmame vaše zaslané materiály k reklamácii (popis reklamácie a fotografie reklamovaného produktu), porovnáme ich s vašimi tlačovými dátami, informáciami z objednávky a procesu výroby. V ďalšom kroku nám pošlete vytlačený reklamovaný materiál na posúdenie. Reklamáciu vyhodnotíme a do 14 dní vám pošleme vyjadrenie.

Reklamáciu odborne posúdime, porovnáme tlačové dáta s objednávkou a na základe tohto výsledku vám ponúkneme kompenzáciu podľa rozsahu zákazky. Rieši sa individuálne.

Vaša reklamácia bude vybavená do 14 dní.

Áno, na posúdenie reklamácie potrebujeme vidieť chybné výtlačky a porovnať ich s tlačovými dátami a objednávkou.

Klientský účet

Registráciu môžete vykonať pomocou tohto odkazuV prípade, že registrujete firmu, tak stačí vyplniť IČO a všetky ďalšie informácie sa automaticky doplnia, na základe informácií z obchodného registra. 

Prihláste sa do svojho klientského účtu, v záložke „Objednávky“ uvidíte prehľad vašich objednávok a ich stav. Ak sme už vašu zákazku odovzdali dopravcovi, dostanete od nás e-mail s oznámením, že vaša zákazka bola expedovaná.

Áno. Vo vašom klientskom účte môžete mať viacero doručovacích adries. Môžete zmeniť svoju východiskovú, vybrať z už uložených alebo pridať novú dodaciu adresu.

E-mailovú adresu nemôžete upravovať sami. Je to údaj, ktorý slúži na identifikáciu klienta. V prípade, že potrebujete zmeniť e-mailovú adresu, kontaktujte tím zákazníckej podpory.

Áno. Vo vašom klientskom účte môžete mať viacero fakturačných adries. Môžete zmeniť svoju východiskovú, vybrať z už uložených alebo pridať novú fakturačnú adresu.

Prihláste sa do svojho klientskeho účtu, prejdite na kartu „Správca účtu“ a kliknite na odkaz „Zmeniť heslo.“ Zmeňte heslo a uložte.

Vyskúšajte funkciu obnovenia zabudnutého hesla tu. Ak sa vám aj potom nedarí prihlásiť, obráťte sa na tím supportu.

Ak chcete obnoviť zabudnuté heslo kliknite tu.

Prihláste sa na odber newslettera tu.

Na zrušenie odberu newslettera kliknete, prosím, tu.

Kontaktujte tím zákazníckej podpory.

Kontaktujte tím zákazníckej podpory.

Tisková data

Tlačové dáta nahrávate v pdf formáte, v kroku 3 objednávkového procesu.

Tlačové dáta nahrávate v kroku 3 objednávkového procesu. Dáta môžete nahrať aj priamo vo svojom klientskom účte. Prihláste sa do účtu, prejdite do „Detail objednávky,“ nahrajte tlačové dáta a odošlite ich do výroby.

Tlačové dáta môžete nahrať aj neskôr v prehľade objednávok vo svojom zákazníckom účte. Nezabudnite, že tlačové dáta musíte nahrať do polnoci v deň vytvorenia objednávky. Neskoršie nahranie dát vám zmení termín expedície.

Ak objednávka nebola zadaná do výroby, môžete ju meniť. Vo vašom účte v „Detail objednávky“ môžete vymazať alebo nahrádzať tlačové dáta.

Áno, ale závisí to od stavu výroby zákazky. Čo najskôr kontaktujte, prosím, tím zákazníckej podpory. Uvidíme, či je ešte možné zastaviť výrobu. Ak sa výroba stornuje počas jej priebehu, sú s tým spojené storno poplatky za už vykonané práce. Pozri podmienky stornovania objednávky po zadaní do výroby.

Tlačové dáta formálne vždy pred odoslaním do výroby kontrolujeme. Ak tu nájdeme chybu, budeme vás kontaktovať.

Ak tlačové dáta nenahráte včas, termín expedície sa posunie na neskôr.

Tlačové dáta musia byť nahrané v ten istý deň, keď vytvoríte objednávku, ideálne do 23.59 hodín.

Áno. Naši špecialisti skontrolujú každú zákazku z technického hľadiska.

Tlačové dáta posielajte pomocou služieb, ako sú napríklad Úschovna, Disk Google, DropBox. Informujte nás, prosím, aj o tom, prečo nebolo možné nahrať tlačové dáta.

Tiskové poradenství

Áno, certifikovaný nátlačok vám zabezpečíme. Kontaktujte tím zákazníckej podpory, ktorý s vami dohodne termín a cenu.

Ideálny rozmer spadov je 3 mm na každej strane dokumentu.

Spad je presah tlačenej grafiky cez čistý rozmer tlačoviny. Musí obsahovať všetky grafické prvky, ktoré majú byť až po okraj tlačoviny. Naopak tam nesmie byť text, pretože po orezaní na konečný formát by došlo k jeho odstráneniu.

Označenie farebnosti udáva počet farieb na každej strane listu papiera. 1/0 – jednostranná čiernobiela tlač, 1/1 – obojstranná čiernobiela tlač, 4/0 – jednostranná plnofarebná tlač, 4/4 – obojstranná plnofarebná tlač.

Zobrazenie farieb RGB je určené napríklad pre monitory a televízie. Tlačená grafika používa farebný priestor CMYK. Farby v tomto farebnom priestore sa však nedajú vytlačiť v rovnakých odtieňoch, ako ich vidíte na monitore (napr. reflexná žltá, oranžová). Preto je vždy potrebné tlačové údaje pripravovať vo farebnom priestore CMYK. Na prípravu podkladov odporúčame tieto profily ICC: pre natierané papiere ISO Coated v2 (FOGRA39) alebo PSO Coated (FOGRA51), pre nenatierané papiere PSO Uncoated ISO 12647 (FOGRA47) alebo PSO uncoated (FOGRA52).

Obálku na väzbu V1 (šitá väzba, spojená v chrbte dvoma sponkami) nám môžete poslať po stranách. Obálku na väzbu V2 (lepená väzba, spojená v chrbte lepidlom) potrebujeme dodať zmontovanú, a to vrátane chrbta. Šírku chrbta vám na požiadanie oznámia pracovníci supportu.

Na zobrazovanie správnej farebnosti musíte mať kalibrovaný monitor. Ak ho nemáte, farby zobrazené na vašom monitore sa môžu líšiť od farieb tlače. Rozdiel je aj vo vnímaní farebnosti RBG v porovnaní s CMYK.

Dáta pre parciálny lak môžete vytvoriť buď ako samostatný dokument (stránku) alebo formou priamej farby s pretlačou, ktorá bude súčasťou tlačových dát. V oboch prípadoch musia byť dáta pre parciálny lak pripravené v 100 % priamej farby.

Odporúčané rozlíšenie pre tlačenú grafiku je 300 PPI.

Väčšina programov na tvorbu PDF obsahuje prednastavenie. Odporúčame použiť prednastavenie s označením PDF/X-1a:2001, kvalitnú tlač, press  a pod. V prípade ručného nastavenia použite nasledujúce hodnoty: rozlíšenie fotografií (stupňov šedej a farebných) 300 PPI, rozlíšenie peroviek (čierno-biele kresby) 600 – 1200 PPI, farebný režim: CMYK.

Viacstránkový dokument odporúčame pri brožúrach alebo voľných listoch. V prípade vizitiek môže byť v jednom dokumente grafika na lícovú a rubovú stranu a takisto pre parciálny lak. Nikdy nenahrávajte jeden dokument, ktorý obsahuje viacero mien alebo druhov tlačovín.

Zobrazenie farieb RGB je určené napríklad pre monitory a televízie. Tlačená grafika vždy používa farebný priestor CMYK. Farby v tomto farebnom priestore sa však nedajú vytlačiť v rovnakých odtieňoch, ako ich vidíte na monitore (napr. reflexná žltá, oranžová). Preto je vždy potrebné tlačové dáta pripravovať vo farebnom priestore CMYK.

Dáta pre tlač nám, prosím, nahrajte v súboroch PDF v tlačovej kvalite. Len tak vám môžeme zaručiť bezproblémovú tlač.

Tlač s farbami Pantone nie je v  e-shope možná. Kontaktujte, prosím, našu linku zákazníckej podpory a my vám pripravíme individuálnu cenovú ponuku.

Pri viacstranových produktoch (1 list = 2 strany) sa vždy uistite, že všetky strany produktu sú uložené v jednom súbore PDF a že strany idú od prvej po poslednú stranu za sebou.

Ak máte vo svojom produkte voľnú (nepotlačenú) stranu, táto strana musí byť tiež v PDF a umiestnená na správnom mieste.

Výnimky z vyššie uvedeného

Skladané letáky
Pri nich je vhodnejšie zaslať už vyradené jednotlivé strany vedľa seba tak, aby vytvorili rozloženú lícovú a rubovú stranu dokumentu. Zabráni sa tak nezrovnalostiam pri vyraďovaní odoslaných stránok a následnom skladaní.

Brožúry
V prípade brožúr s lepenou väzbou V2 vkladajte obálku ako samostatné PDF. Obálka jedno PDF a vnútorné strany druhé PDF. Súčasne je potrebné, aby bola obálka už vytvorená v rozloženom stave a obsahovala chrbát. 

Odporúčame

Pred vložením tlačových dát k objednávke si urobte svoju maketu dokumentu, aby ste mali istotu, že pri objednanom spôsobe skladania vám bude sedieť úvodná a zadná strana zloženého dokumentu.