Tlač letákov
Letáky sú obľúbeným a efektívnym spôsobom reklamy. Ponúkame tlač reklamných letákov v mnohých variantoch od paralelného až po zavinovací falc. Ručíme za najvyššiu možnú kvalitu a najvýhodnejšie ceny.
- Tlač letákov od 1 kusa
- Výroba letákov do 24 hodín
- Pestrý výber materiálov a formátov
Neskladané
Výroba letákov vo formátoch A3, A4, A5, A6, A7, DL alebo vo vlastnom formáte.
TLAČTE REKLAMNÉ LETÁKY
V Point4me ponúkame jednostrannú aj obojstrannú tlač letákov už od jedného kusa. Radi vám vytlačíme letáky online v tej najlepšej kvalite a za skvelú cenu.
Reklamné letáky si môžete vybrať v rôznych formátoch – od A3 až po DL. Pri tlači letákov využívame rôzne typy papierov. V prípade, že si nebudete istí, aký materiál vybrať na výrobu reklamných letákov, radi vám zdarma pošleme vzorkovník, v ktorom nájdete lesklé, matné, samolepiace, ofsetové a exkluzívne papiere, ale aj špeciálne fólie.
Najčastejšie formy skladaných letákov, ktoré vám vyrobíme, sú
- paralelný falc (vo formátoch A4, A5, A6, A7, DL),
- harmonika (vo formátoch A5, A6, A7 alebo DL)
- zavinovací falc (vo formátoch A5, A6, A7 alebo DL)
Okrem toho letáky tlačíme aj v neskladanej forme. Môžete si vybrať tlač letáka online vo formátoch A3, A4, A5, A6, A7 a DL. Reklamné letáky vám vytlačíme aj na mieru.
EXPRESNÁ TLAČ LETÁKOV? ŽIADEN PROBLÉM
Potrebujete tlač letákov lacno a hlavne rýchlo? Tlačoviny vyrobíme podľa vášho želania v čiernobielom, alebo farebnom variante.
Rýchlu tlač letákov zaisťujeme v štandardných formátoch od A3 po DL vrátane možnosti voľby vlastných rozmerov od 70x70 mm po 297x420 mm. Tieto letáky vám vytlačíme už od 50 ks a pre úsporu času neponúkame pri tejto službe povrchové zušľachtenie materiálu.
LETÁKY AKO SÚČASŤ FIREMNEJ IDENTITY
Letáky sú kľúčovou súčasťou budovania a prezentácie firemnej identity, ktorá funguje ako tvár značky a ovplyvňuje, ako verejnosť vníma spoločnosť. Dôležité je, aby reklamné tlačoviny, ako sú letáky či brožúry, rešpektovali a odrážali jednotný vizuálny štýl a komunikačnú stratégiu firmy. Zákazníkom to uľahčuje rozpoznanie značky a odlíšenie od konkurencie.
Vďaka jasne definovaným pravidlám firemnej identity si budete istý, že vaše letáky budú vyzerať konzistentne, čo uľahčí zákazníkom identifikáciu vašej značky. Navyše, manuál pomáha predísť nejasnostiam a zmätkom pri tvorbe nových reklamných materiálov, či už ide o výber správnych farieb, typografie alebo tónu komunikácie.
PREPOJTE TLAČ REKLAMNÝCH LETÁKOV S ONLINE PRIESTOROM
Letáky predstavujú kľúčový nástroj v rámci direct marketingových stratégií, umožňujú cieliť na široké publikum s detailnými informáciami o zľavových akciách, nových predajniach či iných podnikoch.
Spojenie tlačených letákov s digitálnym marketingom predstavuje významnú inováciu v prepájaní tradičných a online reklamných stratégií. Pomocou QR kódov umiestnených na letákoch môžu firmy efektívne presmerovať zákazníkov na svoje webové stránky, e-shopy, sociálne médiá alebo akýkoľvek online obsah, ktorý chcú propagovať.
AKO SA DÁ LETÁK POSKLADAŤ?
Výroba letákov je podmienená výberom typu skladania letáku, ktorý najviac vyhovuje vášmu účelu. Paralelný falc je vhodný na prezentáciu základných informácií, napríklad jedálnych lístkov alebo informácií o službách, zatiaľ čo harmonikový leták umožňuje prezentovať rozsiahlejšie informácie, ako napríklad program festivalu.
Na originálnu prezentáciu sa dá využiť zavinovací falc, ktorý pridá hravý prvok a môže zvýšiť záujem zákazníkov. Pri výbere typu skladania je tiež kľúčové prispôsobiť grafický dizajn letáka špecifikám vybraného formátu.
VYBERTE PRI VÝROBE LETÁKOV SPRÁVNU GRAMÁŽ PAPIERA
Pri tlači letákov je dôležité vybrať správnu gramáž papiera – čo odkazuje na jeho hmotnosť na meter štvorcový a ovplyvňuje pevnosť a priesvitnosť papiera.
Pre letáky sa odporúča papier s gramážou 115 až 150 g/m² pre vyššiu odolnosť a profesionálny vzhľad. V niektorých prípadoch je však vhodnejšie použiť pevnejší papier, ktorý pôsobí luxusným dojmom. Papier s vyššou gramážou, napríklad 200 alebo 300 g/m², odporúčame použiť pri tlači pozvánok alebo darčekových voucherov. Ak však chcete s materiálom ďalej pracovať, prehýbať ho alebo skladať, je lepšie vybrať papier s nižšou gramážou.
Reklamný leták s vyššou gramážou je menej priehľadný, čo znamená, že je vhodný aj na obojstrannú tlač bez rizika, že by sa obrazce alebo texty prelínali. Využitie vzorkovníka materiálov a konzultácie s našimi tlačovými špecialistami môže v tomto procese ponúknuť cenné vhľady a uľahčiť rozhodovanie o najvhodnejšej gramáži pre špecifické tlačové projekty.