
Chystáte sa na výrobu kalendára? Skúste to tento rok inak. Inšpirujte sa trendmi roku 2024 a vytvorte svojim zákazníkom či klientom kalendár, na ktorý bude radosť pozrieť. Poradíme vám, ako na to.
Skúste sa s kalendárom na budúci rok naozaj vyhrať. Môžete vytvoriť dizajnový plagát so zaujímavou grafikou, alebo do kalendára vložiť pôsobivú fotografiu prírodných krás či samotného produktu. Samozrejme tak, aby bolo všetko v súlade s komunikáciou vášho brandu.
Dbajte na to, aby jednotlivé dátumy nerušili celkový dizajn plagátu. Umiestnite ich preto do spodnej časti, alebo ich vložte na bok. A nástenný kalendár je na svete!
Ak chcete, aby mohli mať klienti vystavený kalendár dlhší čas, nepriradzujte konkrétne dátumy ku dňom v týždni. Pracujte s všeobecnými termínmi. Vďaka tomu nebudete musieť riešiť tlač kalendárov každý rok.
Chcete spojiť príjemné s užitočným? Mohla by vás zaujať výroba kalendárov na plátené tašky či iný textil. Originálny darček poteší každého, komu nie je ekológia ľahostajná.
Ekológia hrá hlavnú rolu aj pri výbere materiálu. Ak chcete ukázať, že vám záleží na životnom prostředí, zvážte tlač na hnedý či recyklovaný papier. Túto možnosť ponúkame pri zhotovení viacerých kusov tlačovín a na objednávku. Ekologické materiály sú skvelým riešením, či už chcete vytlačiť stolové kalendáre, nástenné kalendáre alebo iné tlačoviny.
Výroba kalendára pre zákazníkov sa riadi jednoduchým pravidlom. Najdôležitejšie je ľudí zaujať a motivovať ich, aby o vašich službách zistili viac.
Ak máte napríklad cestovnú kanceláriu, skúste na každý mesiac kalendára vložiť jednu fotografiu zaujímavej destinácie. Na stránku zároveň môžete umiestniť aj QR kód. Pomocou neho potenciálnych zákazníkov ľahko presmerujete na ponuku zájazdov. Výber dovolenky nebol nikdy jednoduchší!
Túto vychytávku môžete využiť, či už plánujete vytvoriť stolový kalendár, alebo uprednostňujete kalendáre na stenu.
Chystáte plán divadelných predstavení? Alebo plánujete akcie voľnočasového centra? Ak áno, pusťte sa do tvorby originálneho prehľadu. Zoznam kultúrnych akcií prepojte s mesačným či týždenným kalendárom. Potom ho môžete vytlačiť buď na plagát, alebo leták. V závislosti od toho, kde by mala tlačovina visieť a čo všetko chcete do grafiky zahrnúť.
Okrem originálneho spracovania nezabudnite pri tvorbe mesačného alebo týždenného stolového kalendára (či variantu na stenu) aj na skvelú grafiku.
Pamätajte, že jedným z trvajúcich trendov je minimalizmus. Tento štýl je obľúbený hlavne pre svoju jednoduchosť. Pracujte s pastelovými farbami, čistými líniami a bezpätkovým písmom. Výnimku môžete urobiť v prípade, keď výrazné prvky používate v marketingovej komunikácii značky. Brandový manuál postavte vždy na prvé miesto.
Okrem minimalizmu prichádzajú na červený koberec aj geometrické tvary a ilustrácie. Okrem toho zaujmete kombináciami výrazných a neutrálnych farieb. A pod svetlami reflektorov zostáva, rovnako ako v tomto roku, aj používanie umelej inteligencie. Nebojte sa preto tieto moderné trendy využiť a tlač firemného kalendára povýšiť na atraktívne dielo.
Ak si neviete rady, ktorou cestou sa pri tlači kalendára či iných produktov vydať, ozvite sa nám. Radi vám pomôžeme s vhodným riešením presne pre váš brand. Zatiaľ čo niektoré značky sa môžu odviazať, inde sa oplatí držať sa osvedčenej klasiky.