Pri tlači reklamného letáka dbajte nielen na jeho materiál, ale aj na obsah a formu. Práve tieto faktory totiž rozhodujú o tom, či zákazníka reklamná tlačovina zaujme, alebo skončí na kope medzi ostatnými. Poradíme vám, aké materiály sú v posledných rokoch populárne, aké reklamné tlačoviny zaujmú zákazníkov a prečo sa oplatí investovať do kvalitnej tlače.
O tom, či zákazníka váš leták zaujme, rozhodujú prvé sekundy. Znie to neuveriteľne, však? Ale práve taký čas stačí na to, aby si zákazník rozmyslel, či si leták prečíta, alebo ho vyhodí do odpadkového koša. Dajte si preto naozaj záležať na výbere kvalitného materiálu, na skvelom obsahu a grafike.
Firmy pri tlači letákov často siahajú po obyčajných materiáloch, ktoré však nie sú ničím špeciálne. Aby ste zaujali zákazníkov, snažte sa odlíšiť od konkurencie. Tlač reklamy môžete ozvláštniť netradičnými materiálmi alebo zaujímavou povrchovou úpravou.
Na trhu sú v posledných rokoch populárne hlavne recyklované papiere a materiály s ekologickou certifikáciou. V porovnaní so štandardnými materiálmi sú síce o niečo drahšie, majú však mnoho výhod. Ich použitím šetríte prírodu a životné prostredie. Výberom vhodného papiera navyše dávate ako firma najavo, že vám záleží na životnom prostredí, čo určite ocenia aj vaši zákazníci.
Na reklamných tlačovinách je dôležitý nielen materiál, ale aj špeciálne povrchové úpravy, ktoré si u nás môžete objednať pri tlači na mieru. O tom, či vaša firma letákom zaujme, často rozhodujú aj úplné detaily.
Pri letákoch a iných tlačovinách je veľmi obľúbená tlač s laminom, alebo tlač upravená na mieru pomocou technológie embossing, keď dochádza k vytláčaniu zvoleného textu hlboko do materiálu.
Okrem letákov vyrábame aj firemné vizitky. Vďaka špičkovým technológiám všetko vytlačíme v tej najlepšej kvalite a navyše za skvelú cenu. Či už si vyberiete tlač vizitiek v zhotovení Premium, Exclusive alebo s parciálnym 2D lakom zvýrazňujúcim detaily, vizitky vám radi vytlačíme do 24 hodín presne podľa vašich predstáv.
Všeobecne platí, že menej je viac. Pri texte dbajte na jednoduchosť. Ľudia nechcú čítať dlhé odstavce, a preto je vždy lepšie na letáky a iné reklamné predmety umiestniť menšie množstvo textu so základnými informáciami. Zákazníci sa tak lepšie orientujú.
Snažte sa, aby na letáku boli nadpisy maximálne do troch slov a ak je to možné, pridajte na reklamné tlačoviny aj obrázky. Pre oči je totiž takýto leták prehľadnejší a pútavejší než leták s odstavcami plnými drobného písma.
Čo sa týka grafiky, vždy záleží na filozofii danej firmy. Všeobecne sa však dá povedať, že aktuálne sú populárne reklamné tlačoviny v minimalistických dizajnoch. Ďalším obľúbeným variantom je návrat k starším trendom, ktoré sa však zjednodušujú, zasadzujú do moderného vzhľadu a pracuje sa s nimi skrátka inak než kedysi.
Ak chcete svojich klientov naozaj zaujať, skúste vyrobiť rôznorodé reklamné predmety. Okrem letákov ponúkame aj tlač reklamných predmetov, ako sú krúžkové a lepené bloky, zápisníky, katalógy v lepenej väzbe alebo stolné a nástenné kalendáre.
V našom knihárskom centre v Jedovniciach ročne skompletujeme približne deväť miliónov kalendárov. Vďaka kvalitnej tlači a precíznemu zviazaniu sa kalendáre v posledných rokoch stávajú reprezentatívnymi reklamnými predmetmi alebo produktovými katalógmi a aj skvelými darčekmi. Veľkoformátové kalendáre tiež slúžia v interiéri ako pôsobivé dizajnové prvky.
Obľúbené sú tiež novoročenky, poukazy, štvorcové samolepky v lesklom aj matnom zhotovení, ale aj pohľadnice. Tie môžete využiť na originálne priania a pozvánky a tiež napríklad na svadobné oznámenia.
Investícia do tlače reklamných letákov sa určite oplatí. Kvalitne spracované letáky totiž zaujmú zákazníkov. Ak si nie ste istí, koľko kusov vytlačiť, pamätajte, že menej je viac. Radšej si nechajte vyrobiť menšie množstvo kvalitných letákov než štósy nekvalitných.
Vždy tiež zvážte, akú gramáž papiera potrebujete pre svoje účely. Pri tlači letákov často pôsobí luxusnejším dojmom pevnejší papier, inokedy je zase lepšie siahnuť po papieri s nižšou gramážou. Na tlač letákov sa spravidla používa papier s gramážou 115 až 150 g/m². Ak máte v úmysle materiály prehýbať alebo skladať, odporúčame zvoliť papier s nižšou gramážou. Tlač reklamných letákov ponúkame v mnohých variantoch od paralelného k zavinovaciemu falcu. Pri tlači pozvánok a luxusných voucherov je zase vhodné zvoliť papier s gramážou 200 alebo 300 g/m².
Pôsobíme na trhu už od roku 1993, a preto vieme, že správny výber tlačoviny, materiálu a formy je základ. K výrobe všetkých letákov a ďalších tlačovín pristupujeme naozaj pozorne.
Ak si nie ste istí, aký papier vybrať, kontaktujte našu zákaznícku podporu. Radi vám pošleme vzorkovník papiera, kde si vyberiete materiál presne podľa vašich predstáv. Vo vzorkovníku nájdete nielen matné, lesklé, ofsetové, samolepiace a exkluzívne papiere, ale aj špeciálne fólie.
Ak máte individuálne požiadavky a nevyhovuje vám napríklad formát, materiál alebo povrchová úprava tlačoviny, obráťte sa na nás. V Point4me môžete využiť aj tlač na mieru. Radi vám poradíme.