Premýšľate, či má tlač brožúr, letákov a kalendárov zmysel aj dnes? Určite áno! Poradíme vám, aké reklamné materiály sú pre vaše potreby vhodné, ako ich môžete spojiť s onlinom, alebo ako merať úspešnosť printovej kampane.
Nech už pracujete v akomkoľvek odvetví, na svojich zákazníkov chcete zapôsobiť. S tým vám môžu pomôcť profesionálne vizitky, na ktoré uvediete dôležité informácie. Ak vás čaká tlač vizitiek nezabudnite na kontaktné údaje, odkazy na sociálne siete a web, konkrétnu pracovnú pozíciu a spoločnosť. Vizitky online sú skvelá možnosť, ako všetko vybaviť efektívne a z pohodlia domova.
Leták patrí medzi najdôležitejšie reklamné materiály pri komunikácii so zákazníkmi. Môžete nimi informovať o zľavových akciách alebo napríklad o novej otvorenej predajni. Tlač plagátov sa vám oplatí hlavne v prípade, keď potrebujete informovať väčšie množstvo ľudí. Veľká výhoda je, že letáky môžete rozniesť napríklad len v konkrétnej ulici. Naopak, v online prostredí reklamnú kampaň tak úzko nezacielite. Vyhnite sa preto zbytočným nákladom a stavte na fungujúci direct marketing!
Letáky môžete tiež – po dohode s majiteľmi – umiestniť do kaviarne či iného podniku. O vašej akcii sa tak dozvedia tí, ktorých by mohla zaujímať. Okrem toho tlačenými materiálmi oslovíte aj staršie publikum, ktoré sa na internete často nepohybuje. Informácie publikované na weboch sa tak k nim ani nemusia dostať.
Ak plánujete tlač katalógov, cenníka či časopisu, vrhnite sa na tlač brožúry. Tieto tlačoviny vyrábame s rôznymi typmi väzby – určite si vyberiete takú, ktorá vám bude najviac vyhovovať. Tak ako ostatné materiály, aj katalóg či brožúru vám vytlačíme v rôznych formátoch – od A6 až po A4.
Firemné kalendáre určite nie sú tabu. Prostredníctvom kalendára, ktorý dennodenne používa mnoho ľudí, môžete perfektne propagovať svoje produkty. Kde inde by ste získali možnosť mať takúto reklamu takmer zadarmo?
A ak nemáte veľkú ponuku produktov, zlaďte kalendár s charakterom vašej firmy. Ak napríklad vlastníte kuchynské štúdio, môžete vložiť do kalendára podarené realizácie. A podobne môžete postupovať aj v iných prípadoch. Máte predajňu s turistickým vybavením? Vložte do kalendára tipy na zaujímavé trasy. Uvidíte, že kalendáre s pridanou hodnotou budú zákazníci využívať oveľa radšej. A vytvoriť si môžete aj vlastné kalendárium.
V dnešnej dobe sú online kampane dôležitou súčasťou marketingových stratégií viacerých firiem. Je preto dobré tlač kalendárov, vizitiek či tlač plagátu prepojiť napríklad s webovými stránkami alebo sociálnymi sieťami.
Skvelý spôsob, ako to urobiť, je umiestniť na tlačoviny QR kódy. Napríklad prepojenie letákov s online kampaňou sa javí ako ideálna možnosť. Zákazníkov môžete ľahko presmerovať na akúkoľvek webovú stránku – napríklad profil na sociálnej sieti, zdieľaný kalendár, mapu s adresou predajne alebo napríklad e-shop. Kampaň tak môžete propagovať na viacerých kanáloch – v tlačovinách, aj v online.
QR kódy na tlačovinách sú tiež užitočné v prípade, keď chcete merať úspešnosť svojej kampane. QR kódy ľahko doplníte UTM parametrami, vďaka ktorým jednoducho vyhodnotíte, koľko ľudí si otvorilo stránku vďaka tlači brožúr či letákov.
Ak sa chcete vrhnúť na tlač kalendára a ďalších reklamných materiálov, najjednoduchší spôsob je využiť online tlač. V našom prehľadnom konfigurátore sa navyše rýchlo dozviete aj cenovú ponuku. Budete tak vedieť, s akou sumou na printovú kampaň počítať. V našej tlačiarni využívame moderné technológie, a preto sa nám darí držať priaznivé ceny.
A akú tlač vlastne vybrať? Zatiaľ čo ofsetovú tlač využijete pri tlači veľkého množstva letákov či brožúr, digitálnu tlač zase zvoľte v prípade menšej či strednej zákazky.
Ak potrebujete poradiť s tlačou alebo prípravou tlačových dát, radi vám v point4me.sk pomôžeme. Tak sa ozvite!